Kapitola 9

08.11.2015 14:43

Kapitola 9

Když byl King ošetřen a v čistém boxu, rozhodla se Anet zjistit, kde to vlastně jsou. Uviděla ve stáji tři dívky, šlo vidět, jak se chichotají a zřejmě se dívaly na ní. Podívala se na sebe co je na ní tak směšného, a zjistila, že má na rajtkách díru přes kterou, šly vidět její směšný kalhotky. Cítila, jak celá zrudla. Rychle se uklidnila a i přes všechny pocity, se vydala za nimi. „ Ahoj já jsem Anet, mohly byste mi říct, kde to jsem? Naléhavě jsem se tady musela schovat a…“ jedna dívka se zasmála a ta druhá se začala smát s ní. „ Ahoj já jsem Natálie a tohle jsou mé dlouhodobé kamarádky, Andrea a Markéta. Jsi v Western’s academi.“ V zápětí se obě přestaly smát „ ahoj moc mě těší“ řekly jedno hlasně a začaly se zase smát. „ Taky mě těší, Western’s academi? To neznám. Každopádně to nemůže být moc daleko od Moncheri že?“ Natálie zavrtěla hlavou. „ Ne to není. Můžu se podívat na tvého koně? Můj je tady, jmenuje se Retbull.“ Anet nakoukla přes mřížky boxu a uviděla krásného černého hnědáka. „ Jé můžu se jít taky podívat na tvého koně? Můj stojí hned naproti, jmenuje se Roseangel“ vložila se do rozhovoru Markéta, když se Anet koukla naproti Retbulla, viděla nádhernou appalosu černo rezavé barvy. „ V tom případě chci jít i já, můj kůň je vedle Roseangel, jmenuje se Ural“ přidala se Andrea a ukázala na koně. Anet se podívala tentýž směrem a viděla fríského koně. „ Tak dobrá, pojďte za mnou, ale není to úplně můj kůň, je divoký a moc lidi nemá rád“ když došly k boxu King stál a řehtal na celé kolo, pohazoval divoce hlavou, vykopával a stavěl se ze všech sil na zadní. „ Hola, chlapče klid, vím, že nechceš být zavřený, ale musíš se uzdravit, půjdeme na procházku dobře?“ vlezla do boxu a začala ho drbat po měkkých nozdrách. King se okamžitě uklidnil a položil ji hlavu na rameno. „ Páni je krásný!! Jak jsi to udělala?“ Anet se usmála a řekla: „Moje maminka je krotitelka koní, myslím, že to mám po ní, nechcete jít s námi na procházku?“ holky se na sebe překvapeně podívaly „ ano! To by bylo super! Teď?“ křikly na ni jedno hlasně. „ Ano teď. Jen potřebovala bych si od vás půjčit ohlávku a vodítko“ Natálie odkráčela do sedlovny a přinesla Anet tmavě zelenou ohlávku a vodítko, které dokonale ladilo ke Kingově zlatavé srsti. Když byly všechny nachystané, vyrazily. Jako první, šel Retbull, potom Ural, Roseangel a King. King vyrazil z boxu tak rychle, že skoro srazil Anet k zemi. Šly kolem potoku, louky, lesa a vesničky. Potom všichni koně zpozorovali a zastavili, Anet koukala jejich směrem, když přimhouřila oči, byla to policie a houkala na všechny strany. Anet strachy celá bez sebe připnula vodítko i z druhé strany ohlávky, pohlédla na Kingové zadní nohy a se zoufalstvím naskočila na koně a tryskala pryč. „ Anet! Stůj je to jenom policie!“ Křičely za ni holky. Překvapeně se na sebe podívaly a šly zpátky domů.