Kapitola 5

08.11.2015 14:42

Kapitola 5

Když přišla na koně, King se na ní podíval a otočil se pryč. „ Ach, jo.. co jsem komu udělala.“ Valentýna se na ni podívala a řekla „ tak si to tak neber, ty za to, nemůžeš.“ Anet se pousmála. „ Anet!! Tak ráda tě vidím!!“ řekla instruktorka, která viděla Anetin pád. „ Já vás také, máte nové rajtky?“ řekla závistivě. „ No ano. Poslední kus.“ Odpověděla šťastně. „ Budeš chtít dneska jezdit Anet?“ Anet se zamyslela „ Hmmm… možná jo, ale s Kingem jsem si to rozmyslela, vezmu si ho, až mi bude lépe.“Instruktorka se pousmála „ to je přece jasné.“ Anet se zastyděla, jezdila už totiž sedm let a teď se bojí vzít si Kinga konec konců, každý má přece jen z něčeho strach. „ Vezmeš si Borůvku.“ A odešla. Borůvku?! Pomyslela si Anet, vždyť na té jezdí začátečníci! Smutně se podívala na Betynin bývalý box a šla si chystat Borůvku. Večer, když všichni odešli, šla Anet do stáje. King zvedl hlavu, podíval se na ní a zařehtal, aby ostatní koně věděli, že přišel do stáje člověk. I ostatní zvedli hlavu a byli zvědaví, kdo přišel. Anet otevřela Kingův box a vešla do něj. King couvl. „ Ššššš… hodný neboj“ a vytáhla z kapsy pamlsek. V tu chvíli ho chytla za ohlávku a uvázala ho k boxu. Vyčistila ho a dala mu sedlo a uzdu. Před stájí na něj nasedla, King byl tentokrát v klidu, protože jí znal a pomalu ji začínal věřit. Pobídla ho do kroku a postupně do trysku. Běželi spolu do terénu. King byl šťastný, že je venku z boxu a Anet dělala, co King chtěl. Šli krokem a King s Anet si začali důvěřovat. Pomalu začalo svítat. „ Nestihneme se vrátit v čas, budeme potrestaní, jestli se nevrátíme zpátky, než vyjde úplně slunce.“ King zahrabal přední nohou a Anet ho pobídla do trysku. King běžel jako nikdy v životě, Anet měla co dělat, aby se udržela na jeho kluzkém sedle. Jen tak, tak stihla všechno uklidit a usušit Kinga. Chtěla jít domů, aby se mohla vyspat v tom, ale přišla Valentýna celá překvapená z toho, že je dneska Anet první ve stáji. „ Ahoj, nečekala jsem tě tady tak brzy.“ Řekla Valentýna „ jo no, přišla jsem za Borůvkou“ řekla a tvářila se, jako by se nic nestalo. Valentýna se na ní podívala s údivem ve tváři a pak řekla „ myslím si že to není pravý důvod, ale dobře“ řekla. „ Fajn, tak ať ti nelžu. Byla jsem celý večer s Kingem v terénu. Byl úžasný měla, jsi ho vidět!“ řekla s nadšením, ale Valentýna ji chytla za ramena a povídá „zbláznila ses?! Vždyť tě mohl zabít! Možná jsi ještě zmatená z toho pádu.“ Anet jí odbyla „ Nejsem zmatená a vím, co dělám! Věřím mu a on mě taky jediné co je jeho problém je jízdárna. Když je v terénu nezlobí, na jízdárně ho nutíš pracovat v omezeném prostoru. Jestli mi nevěříš, zůstaň zítra ve stáji se mnou.“ Řekla naštvaně Valentýně a odešla domů.