Kapitola 2

08.11.2015 14:55

Kapitola 2

Když dojeli zpátky do stáje. Čekala na Mika spousta práce a měl by toho ještě víc, kdyby Mia řekla rodičům, co se stalo. Po práci ho volali k večeři, jeho máma výtečně vaří a dnes měli domácí lasagne. Popřáli si dobrou chuť a pustili se do jídla. „Tak jak se vám dnes dařilo?“ Zeptala se máma a koutkem oka se podívala na Mika. George, Mikův strýc, polknul a pak promluvil „Jo celkem dobré. Až na to že Flamengo se odřel o kousek skla, co mu někdo hodil do výběhu a teď nebude moct nějakou dobu nosit sedlo. Není to na štěstí nic vážného, bude se muset léčit asi týden, při dobré péči čtyři dny.“  A zase si dal do pusy kus lasagní. „To si vezmu na starost já.“ Řekla Jena, Mikova máma a vystudovaná veterinářka „no a co ty Miku? Co Mia? Sedli jste si?“  Mike prokoulel očima „Jo je šikovná jak normálně tak u koní, ale ne pro mě.“ Řekl, aby nějak zamaskoval pocit toho, že jim teď lže. Jena posmutněla „no to nevadí. Třeba přijde ještě jednou a tentokrát si už budete určitě mít co říct.“ Usmála se a věnovala se jídlu. „Mami proč mi pořád chceš někoho dohazovat?! A co ty smsky?!“ Už došla Mikovy trpělivost a byl připraven říct úplně všechno, jen aby mu dala máma pokoj. „Protože už jsou to dva roky Miku! Co když už ji nikdy neuvidíš?! Nebo si najde někoho jiného?! A navíc kdyby ještě věděla kdo jsi a kde jsi, určitě by se vrátila!“ Okřikla ho Jena a bouchla do stolu, až talíře nadskočily. „Ale Mia už se nikdy nevrátí, to ti garantuju!“ Zařval Mike. Nastalo krátké ticho „co se stalo?!“ Zeptala se vážně Jena a v jejím hlase zazněly obavy. „Skoro jsem ji zabil! Z těch tvých smsek jsem se naštval roztryskal jsem se a zapomněl, že je zamnou! Udržela se ale..“ Přerušil se, protože už nevěděl, co má říct. „Ale skoro ji Haloha rozdupala! Miku, víš jaký bychom měli problém kdyby se to dozvěděli její rodiče! Za to že jsi nás vystavil takovému nebezpečí, máš zákaz jezdit na vyjížďky!“ To už Mike nevydržel, nestrpěl to že s ním máma mluví jako by chodil do druhé třídy. Otočil se a chtěl odejít. Pak se zarazil, vzal si talíř s lasagnemi a odešel do pokoje. George jen koukal s otevřenou pusou. Když se na něj Jena podíval hned si do ní dal lasagne. „To je neuvěřitelný! Chápeš to! Ona mi zakáže jezdit ven, protože mi psala abych chodil s Miou!“ Mrmlal s plnou pusou lasagni ochočené vlčici Minet.  Ta ležela na jeho posteli a všechno to byla nucena poslouchat. Když dojedl, položil talíř na psací stůl mezi své obrázky koní které někdy i orámuje a prodává. Pak mu přišla smska, neznámé číslo které psalo: Dobrý den, doufám že píšu do Western’s academi jelikož jsem toto číslo našla na internetu. Jmenuji se Mia, už jsem u vás jednou byla, chtěla bych si zopakovat jízdu do terénu. Prosím ozvěte se a domluvíme se podrobněji. Naschledanou, Mia. Mike koukal na mobil a nevěděl, co má udělat. Nakonec položil mobil na noční stolek, převlékl se a šel spát.